,

Het is nu 23 mei 2018, 17:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Begrenzing PGO Br250?
BerichtGeplaatst: 05 apr 2018, 10:22 
Offline
Avatar gebruiker

Lid sinds: 03-04-2018
Berichten: 4
Ik rij een: Buggy 4x2
Merk: PGO
Hallo Allemaal,

Samen met een kameraad heb ik een BR250 2 zits uit 2007.
Zoals al in mijn voorstel rondje vermeld kocht ik deze als zijnde "motorproblemen" Dit bleek echter een griptang op een benzine leiding die de verkoper niet gezien had.
Gouden koop dus dachten we.

Na wat meter maken loop ik toch tegen een aantal issues aan te noemen;

-Probleem 1-
Doorslaande zekering en 15A &10A het zijn de middelste zekeringen van de voorste en achterste rij.
Gekke is dat dit alleen gebeurd als: 1. onder het rijden gas compleet los gelaten word, geen rem, dan slaat de motor uit. Als je dan weer wil starten licht het display van speedo niet meer op en is de middelste zekering 15A aan de voorste rij zekeringen erdoor. Geval 2; Bij starten van de buggy slaat direct de 10A zekering erdoor van de achterste rij. Beide gevallen komen echter niet consequent voor. Het kan soms ook best even goed gaan.

-Probleem 2-
Buggy gaat niet harder als 47,3 km/H op de teller van de buggy. Het klinkt dan alsof de motor in een toeren begrenzer loopt.
Er zat een pijpje in de uitlaat net voor de bocht deze heb ik reeds verwijderd maar zonder verschil. Nou denk ik zelf dat het of de CDI of een vario ring is?
Iemand andere idee├źn waarom de buggy niet doortrekt?

- Probleem 3-
De Buggy wil niet in zn achteruit. Lijkt er op alsof deze compleet afgekoppeld is in de bak. Is dit gebruikelijk zo ja waarom? Moeilijk weer aan te sluiten?

Hoop dat een van jullie antwoord heeft op mijn vragen.

Alvast bedankt voor je antwoord!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 06 apr 2018, 21:43 
Offline
Avatar gebruiker

Lid sinds: 02-06-2010
Berichten: 550
Woonplaats: Boelenslaan
Ik rij een: Buggy 4x2
Merk: PGO
Er zijn een aantal punten welke je zal kunnen nakijken.
voor punt 1 denk ik dat je de kabelboom onder de pass. stoel moet controleren op doorslijten.
Ook moet je de negatief aansluitin van de accu contoleren of deze goed contact maakt met het frame.
Ook heb ik zo'n vermoeden dat de varioriem niet correct is, ik denk dat je riem versleten is of dat er een foute riem is geplaatst.
controleer deze punten eerst eens en kijk eens in de manuals van pgo welke zekering er doorslaat. viewforum.php?f=582

Grt Kornelis.

_________________
Pgo 250


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group