360° film Ardeche Off Road Experience in Polaris RZR

Filmpjes over uw Quad of Buggy.
Plaats reactie
Cuprani

360° film Ardeche Off Road Experience in Polaris RZR

Bericht door Cuprani » 13 jun 2016, 16:26

Ik ben net terug van mijn vakantie naar de Ardeche waar ik een off road route in een Polaris RZR 570 heb gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de locatie: KLIK
Hier de website van de aanbieder: Circuit Aubenas

Ik de hele route van 45 minuten gefilmt met mijn 360° camera (die het flink te verduren heeft gehad op de buggy).
20 minuten er van op Youtube gezet.
Het is nog laagseizoen, dus ik was alleen. Had verteld dat ik zelf ook een buggy heb en mocht meteen de meest technische trial rijden.
Gaat niet overal super snel, maar zitten paar hele technische stukken tussen. Veel op 2 wielen gereden zeg maar :D

Ik vond het erg vet. Het is lastig om goed in beeld te brengen, camera hangt ook niet op de ideale positie maar dat was de enige buis waar ik mijn camera aan kon klemmen.
Zal nog proberen om ook de werkelijke 360° versie op youtube te zetten.

Maar wat een machine is dat zeg. Ik heb echt klappen gemaakt met de Polaris, met de bodem op stenen geklapt. Klem gestaan op de bodemplaat en met 60 kph over stenen van 20 cm heen geknald en de Polaris geeft geen kick. Rijdt en stuurt erg lekker en erg goed te plaatsen. Het is jammer dat ze zo duur zijn. Maar als ik daar zelf had gewoond had ik het wel gewesten..

Mijn zoontje van 4 jaar heeft ook nog even een quad experience gedaan. Hij mocht 10 minuutjes op een 50cc quad rijden.
Aan het begin vond hij het erg eng, maar uiteindelijk kreeg hij de smaak te pakken en vond hij het geweldig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde hem eerst meenemen met de buggy tour, maar de instructeur adviseerde om dat niet te doen voor zijn nek.
Achteraf ben ik blij, anders had ik ook nooit deze technische route gereden.
'09 DAZON 1100

pvh

Re: 360° film Ardeche Off Road Experience in Polaris RZR

Bericht door pvh » 13 jun 2016, 16:40

Maar wat een machine is dat zeg. Ik heb echt klappen gemaakt met de Polaris, met de bodem op stenen geklapt. Klem gestaan op de bodemplaat en met 60 kph over stenen van 20 cm heen geknald en de Polaris geeft geen kick. Rijdt en stuurt erg lekker en erg goed te plaatsen. Het is jammer dat ze zo duur zijn. Maar als ik daar zelf had gewoond had ik het wel gewesten..

En dat is de "kindermachine" :D
Wacht tot je een 900 of 1000 xp heb geprobeerd [thumbsup] Qua power/vering/comfort van een nog andere dimensie.
Een 900S is niet zo duur, maar iets meer als een Z8 en pakken beter. Vergeet vooral uw korting niet te vragen :idea:
Leuk verslagje [hurray]

led zep
Ik rij een: Buggy 4x2
Merk: pgo

Bericht door led zep » 13 jun 2016, 17:35

pvh schreef:Maar wat een machine is dat zeg. Ik heb echt klappen gemaakt met de Polaris, met de bodem op stenen geklapt. Klem gestaan op de bodemplaat en met 60 kph over stenen van 20 cm heen geknald en de Polaris geeft geen kick. Rijdt en stuurt erg lekker en erg goed te plaatsen. Het is jammer dat ze zo duur zijn. Maar als ik daar zelf had gewoond had ik het wel gewesten..

En dat is de "kindermachine" :D
Wacht tot je een 900 of 1000 xp heb geprobeerd [thumbsup] Qua power/vering/comfort van een nog andere dimensie.
Een 900S is niet zo duur, maar iets meer als een Z8 en pakken beter. Vergeet vooral uw korting niet te vragen :idea:
Leuk verslagje [hurray]

900s niet duur 21000€ of 9000€ meer als de z8 zonder korting te vragen dat hij beter is, zal en mag wel voor die meer prijs. we praten hier over vrije tijds voertuigen en niet voor competitie de can am maverick xrs is +- 1000€ duurder en je krijg 26pk meer ik heb een testrit gereden met de z8 voor in de bossen een wedstrijd heb ik niet kunnen rijden was hij ok

wel mooi verslag

zep

pvh

Bericht door pvh » 14 jun 2016, 11:45

Had ergens eens iets gezien of gehoord van 15000 euro, maar blijkt inderdaad om de rzr900 te gaan.
En die bedoelde ik in verhouding met een Z8, zijnde 15 vs 12 k euro.
Goed gezien Led Zep [thumbsup]

Cuprani

Bericht door Cuprani » 14 jun 2016, 15:56

Blijft een hoop geld voor een stukje speelgoed!
'09 DAZON 1100

led zep
Ik rij een: Buggy 4x2
Merk: pgo

Bericht door led zep » 14 jun 2016, 17:11

Cuprani schreef:Blijft een hoop geld voor een stukje speelgoed!
we hebben een dure hobby zeker de aankoop

zep

Plaats reactie