Motorswap

Plaats reactie
kris
Ik rij een: Buggy 4x2
Merk: gs moon

Motorswap

Bericht door kris » 10 jun 2018, 15:38

Ik heb hier een kader van een GS Moon type 2 zonder blok dus heb elke mogelijkheid maar ik kom er maar niet uit welke blok ik hier wil inproppen. Miss iemand ervaring, suggesties voor iets aub. Zou me veel helpen de knoop door te hakken. Nie overdreven maar wil ik wa kunnen volgen :cool:

mustang
Ik rij een: S x S (Side by Side)
Merk: polaris

Re: Motorswap

Bericht door mustang » 10 jun 2018, 20:49

kris schreef:Ik heb hier een kader van een GS Moon type 2 zonder blok dus heb elke mogelijkheid maar ik kom er maar niet uit welke blok ik hier wil inproppen. Miss iemand ervaring, suggesties voor iets aub. Zou me veel helpen de knoop door te hakken. Nie overdreven maar wil ik wa kunnen volgen :cool:
ligt er gewoon aan wie je wil volgen

als je peter of dick wil volgen zou ik niet twijfelen over nen getunede hayabusa

dus waar ligt de grens ????????????????

kris
Ik rij een: Buggy 4x2
Merk: gs moon

Re: Motorswap

Bericht door kris » 11 jun 2018, 09:03

mustang schreef:
kris schreef:Ik heb hier een kader van een GS Moon type 2 zonder blok dus heb elke mogelijkheid maar ik kom er maar niet uit welke blok ik hier wil inproppen. Miss iemand ervaring, suggesties voor iets aub. Zou me veel helpen de knoop door te hakken. Nie overdreven maar wil ik wa kunnen volgen :cool:
ligt er gewoon aan wie je wil volgen

als je peter of dick wil volgen zou ik niet twijfelen over nen getunede hayabusa

dus waar ligt de grens ????????????????

Plaats reactie