Koudstart

Crossbone en Carbone
Plaats reactie
DHL

Koudstart

Bericht door DHL » 24 feb 2011, 08:56

M'n axr start onmiddellijk... choke uittrekken en draaien. Maar bij het minste gas ik geef slaagt hij af. Ook nog na 5 minuten slaat hij af. Pas wanneer hij warm gedraaid is reageert hij normaal op gas geven.....
Wie weet hoe dit kan komen?

bombardje
Ik rij een: Quad 4x4
Merk: CF-Moto
Contacteer:

Re: Koudstart

Bericht door bombardje » 27 feb 2011, 20:42

Blijft je choke openstaan?
Groetjes, Tilly en Paul
" [quad.gif] Na 5 jaar gaan we het weer eens proberen [quadstunt] "

DHL

Bericht door DHL » 27 feb 2011, 21:53

Nee, is opgelost. Carbu open gedaan en gekuisd. En dan dat plastieken potje uitgekuisd. Lijkt in orde nu... Schijnt dat je regelmatig die carb onderaan eens moet open doen...

bombardje
Merk: CF-Moto
Contacteer:

Bericht door bombardje » 27 feb 2011, 22:11

Ok leek me een simpele oplossing ff beetje zoeken [thumbsup]
Groetjes, Tilly en Paul
" [quad.gif] Na 5 jaar gaan we het weer eens proberen [quadstunt] "

DHL

Bericht door DHL » 28 feb 2011, 08:43

Dat plastieken potje is datgene dat bovenaan achter de bestuurdersstoel vasthangt met 2 vijsjes. Was nogal onduidelijk hierboven

Koos
Merk: TGB
Contacteer:

Bericht door Koos » 28 feb 2011, 17:46

DHL schreef:Dat plastieken potje is datgene dat bovenaan achter de bestuurdersstoel vasthangt met 2 vijsjes. Was nogal onduidelijk hierboven
De ontluchting van het blok zit hier op aangesloten, aan de andere kant gaat het je luchtfilter in.
Dus als dat opvang bakje te vol zit, loopt de olie via het luchtfilter de carburateur in.
Koos de Moor | www.koosdemoor.nl
Ruska Sprinter 1600 (vw buggy) | Shark Imperator 2006-2007 (de salto bug) | AXR Carbone enduro 2007-2013 | TGB Gunner550 2013-2018 | TGB Blade 1000 EPS 2018-Heden

DHL

Bericht door DHL » 28 feb 2011, 19:54

En... er zat water in de carburator.... [eusa_dance]
Ik ga ze nog leren kennen he die axr...
Binnenkort 8 kogelgewrichten en stofkap steken. Motorkapje besteld in kleur. Vooruit staat op bestellijstje, wacht nog 1 antwoord af. Had bijna blauw kofferdeksel... maar is optie op. Dus zal ernaast grijpen. Had dit wel graag gewild vermits ik de badkuip in tweeen zaagde (wel netjes hersteld hoor)
Het makkelijkste vind ik niet.... een domme oliefilter. Kunnen ze hier in de autohandel niet aan geraken. En dan een veertje, maar dat zal onze vriend Til in orde brengen voor me (goeie gast he). Koooooooooooooooooooooos.... kan jij oliefiltertje scoren voor me? Ik probeer eerst nog eens waar ik de ruit bestel. Zoniet, mag ik dan op jou beroep doen?

Koos
Merk: TGB
Contacteer:

Bericht door Koos » 28 feb 2011, 20:19

DHL schreef:En... er zat water in de carburator.... [eusa_dance]
Ik ga ze nog leren kennen he die axr...
Binnenkort 8 kogelgewrichten en stofkap steken. Motorkapje besteld in kleur. Vooruit staat op bestellijstje, wacht nog 1 antwoord af. Had bijna blauw kofferdeksel... maar is optie op. Dus zal ernaast grijpen. Had dit wel graag gewild vermits ik de badkuip in tweeen zaagde (wel netjes hersteld hoor)
Het makkelijkste vind ik niet.... een domme oliefilter. Kunnen ze hier in de autohandel niet aan geraken. En dan een veertje, maar dat zal onze vriend Til in orde brengen voor me (goeie gast he). Koooooooooooooooooooooos.... kan jij oliefiltertje scoren voor me? Ik probeer eerst nog eens waar ik de ruit bestel. Zoniet, mag ik dan op jou beroep doen?
Olie filter is gewoon van een Suzuki Burgman 400AN
Anders bestellen bij www.louis.de en voor maar 3.94 eurotjes
Koos de Moor | www.koosdemoor.nl
Ruska Sprinter 1600 (vw buggy) | Shark Imperator 2006-2007 (de salto bug) | AXR Carbone enduro 2007-2013 | TGB Gunner550 2013-2018 | TGB Blade 1000 EPS 2018-Heden

Plaats reactie