Aanpassing koffer AXR

Crossbone en Carbone
Plaats reactie
DHL

Aanpassing koffer AXR

Bericht door DHL » 26 feb 2011, 19:28

Iedereen weet dat het niet echt leuk werken is aan de crossbone. je kan nergens bij.
Hierom zaagde ik het koffergedeelte van de zitting los. heb vandaag een beetje bezig geweest om dit op een mooie manier terug samen te brengen. Nu kan ik op 2 minuten m'n kofferbak eruit halen, en het valt nog niet eens op.
Wat had ik nodig... slijpschijf, 2 van die ouderwetse koffersluitingen, en een 3 tal meter buis waarin geen draad verwerkt zit, gewoon rubber dus. Cuttermes en lijm. Eventueel een streepje siliconen om het geheel perfect af te werken. maar dat zie ik wel als alles gedroogd is. Hangt nu nog zeep aan die nogal blinkt, dit was om de lijm mooi open te stijken...
Ik probeer nu foto's te zetten in gesloten toestand, morgen als alles droog is zal ik er nog wat maken met de 'motorkap' open...
De foto's tonen het minder mooi dan het in werkelijkheid is. Alles moet nog een afgekuisd worden, werk is nog niet gedaan, maar is zeer netjes en zorgvuldig afgewerkt. Enkel zien morgen of ik nog dat streepje siliconen bovenan zal zetten..
Bijlagen
jelle 021.jpg
jelle 022.jpg
jelle 023.jpg
jelle 024.jpg
jelle 024.jpg (54.1 KiB) 1456 keer bekeken
jelle 025.jpg

DHL

Re: Aanpassing koffer AXR

Bericht door DHL » 26 feb 2011, 19:31

Ah ja, morgen trek ik nog wat foto's als de koffer open is en toon ik aan onze beste vriend Til even wat hij moet doen om z'n buggy sneller te maken....

Plaats reactie