versnellingsbakprobleem bij de pgo bugracer 500i

PGO
Plaats reactie
luc

versnellingsbakprobleem bij de pgo bugracer 500i

Bericht door luc » 19 feb 2012, 21:22

Beste forumvrienden,ik zou me een pgo br 500i willen aanschaffen maar heb al van dealers gehoord dat ik beter een 600i dus de nieuwe koop omdat de vorige versnellingsbakproblemen hebben,nu had ik er 2 op het oog van bouwjaar 2010,proefrit gedaan en reed perfect maar ben bang dat ik ook een kapotte bak zal krijgen,als ik dan vraag wat het zou kosten zeggen ze valt te zien wat eraan is,dan vraag ik en in het slechtste geval dat er een volledige nieuwe bak in moet krijg ik ook geen antwoord... [thumbdown] Zijn er hier pgo 500 rijders die kosten gehad hebben aan hun versnellingsbak en na hoeveel km en de kostprijs?Het zou mij vreselijk helpen in mijn keuze,ben jullie zeer dankbaar [thumbsup]

Jonny Wolbersen
Contacteer:

Re: versnellingsbakprobleem bij de pgo bugracer 500i

Bericht door Jonny Wolbersen » 19 feb 2012, 22:07

Hallo Luc,

Wij hebben een aantal PGO BR500i buggy's verkocht en ze ook regelmatig in onderhoud gehad, maar nooit problemen met de versnellingsbak. Zou je toch problemen krijgen dan ben je voor een nieuwe versnellingsbak zeker een paar duizend euro kwijt. Met de 600i hebben wij nog geen ervaring. Succes met de beslissing!
Bugxter Buggy

http://www.bugxterbuggy.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bugxterbuggyshop.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Volg ons ook op Facebook, Twitter en Instagram!

luc

Re: versnellingsbakprobleem bij de pgo bugracer 500i

Bericht door luc » 19 feb 2012, 22:40

Bedankt voor je snelle reactie,de 600i heeft een natte koppeling en andere boite vandaar geen problemen zegt mijn dealer,heb bij hem paar boites zien liggen waar de tandwielen tot mousse gedraaid waren dus niks meer aan te doen,ik vind 7000euro geven aan een 500i met raam en wisser bouwjaar 2010 met 3000km te doen maar als de boite sneuveld had ik een nieuwe 600i die ook 25 procent sneller zou zijn....Natuurlijk zo blijf ik stijgen in prijs en heb ik een secma f16 in occasie zo goed als nieuw en maakt de keuze moeilijk he...

Plaats reactie